czwartek, 31 stycznia 2013

M&M'sowe ciacha


W taką pogodę, jaką teraz mamy za oknem, nic tylko jeść ciastka. Wczoraj wieczorem natchnęło mnie na ciastka z M&M’sami. Przypomniałam sobie o przepisie, który od bardzo dawna czekał na finalizację. No i stało się, w końcu je upiekłam. Ciastka są bardzo, bardzo łatwe w przygotowaniu. Można jeść je od razu, ale koniecznie część trzeba zostawić na drugi dzień i spróbować "odstanych".
 
 
 
Od razu po upieczeniu ciastka są trochę twarde, ale jak to kruche, zmiękły przez noc i teraz są bardzo dobre.


Niestety nie wiem skąd wzięłam ten przepis, bo po prostu miałam na karteczce przepisany. Trochę go zmodyfikowałam i podaję moją wersję.

Składniki:
300 g mąki
1 płaska łyżeczka sody
125 g masła
ok. 150 g cukru brązowego
cukier wanilinowy
1 jajko
M&M’sy
szczypta soli

Masło ubić z cukrami, dodać jajko. Dodać mąkę z sodą, solą. Na końcu wsypać cukierki, wymieszać. Ciasto nałożyć do tortownicy (24cm) i piec w 180 ̊ ok. 15-20 min. Kiedy ciasto lekko ostygnie, pokroić na kawałki.

 

2 komentarze:

  1. A M&Msy to tą małą paczkę czy według uznania?:)

    W tym tygodniu na pewno się za nie zabiorę. Super przepis.:)

    Pozdrawiam serdecznie.

    Zapraszam na http://hersentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. + Oczywiście dodaję bloga do "Najchętniej czytam". :)

    OdpowiedzUsuń